aip! jangan nakal...

Friday 8 May 2015

Assalamualaikum... =)

-THE NEW BEGINNING-



Saya tetap macam dulu..berdoa agar diberi kesihatan yang baik supaya boleh sambung degree yang tergendala tu...
(still fighting on tuberculosis) 5bln sudah.. tapi ada satu benda yang saya masih tak faham sampai sekarang... semenjak saya disahkan mengidap Tuberculosis ni.. semput saya jadi sangat teruk... dan kerap tersedak... saya sebenarnya sedih tengok ummi... dia selalu menangis dalam diam... saya harap sangat saya dan keluarga terus tabah hadapi semua ni...

Universiti Malaysia Kelantan... tunggu saya datang ae =)

hari yang sebelum ni..biarlah jadi ingatan dalam fikiran.. mulakan hidup baru. InsyaAllah!!


Ya Allah... terima kasih kerana dah buka mata hambamu ini hingga mampu melihat dunia dari sudut yang lebih indah..jadi ini sebuah cerita baru dan blog baru.. =) dari saya.. Nor Munira Aryani Nordin~ .





-Selamat menjalani Dunia Baru-

No comments:

Post a Comment